advertising,vitrina, amenajare vitrina,afise,banner,bannere luminoase,bannere publicitare,carti de vizita,casete luminoase,catalog,design,display,displayuri,firme luminoase,fluturasi,flyere,inscriptionari,litere volumetrice,materiale promotionale,obiecte promotionale,outdoor publicitate,panouri publicitare,suport pliante,suport fluturasi,produse promotionale,promotionale,promovare,publicitate,reclama,reclame,reclame luminoase,suporti produse,suporti de prezentare, suport telefon, suporti telefoane

SUPORTurI SI DISPLAY-uri din plexiglas

Prezentare generala suporturi si display-uri

Rolul suporturilor de prezentare din plexiglas este acela de a prezenta marfa in asa fel incat sa creasca vanzarile prin atragerea clientilor. Pentru a atrage atentia clientilor, un spatiu de prezentare trebuie sa se remarce prin simplitate si eleganta, fara prea mult decor care sa impiedice marfa sa se vada, cateva produse bine puse in valoare cu ajutorul suporturilor de prezentare, si neaparat ceva special - ori marfa aranjata intr-un mod neasteptat, ori un aranjament decorativ care sa atraga ca un magnet privirile trecatorilor, sa-i convinga sa se opreasca sa vada despre ce e vorba si sa le provoace dorinta de a cumpara.

Vitrina ori spatiul de prezentare este locul in care se face cea mai eficienta reclama produselor oferite spre vanzare. O vitrina este bine facuta, interesanta, atractiva atunci cand il face pe trecator sa intre in magazin sau sa isi doreasca sa posede articolul prezentat in vitrina. Chiar daca nu va cumpara pe loc, clientul va retine locul care i-a placut si in mod sigur se va intoarce si va cumpara ceva.

Vitrina si spatiul de prezentare comunica clientilor natura, calitatea si preturile marfurilor oferite de magazin. Este importanta pentru a convinge clientul sa intre in magazin prima oara. Daca este un magazin de lux, pretul nu are ce cauta acolo, mai ales ca acel magazin nu are clienti care intreaba cat costa.